W ubiegłym roku amerykański dolar amerykański zaczął zbliżać się do otwartego na międzybankowym rynku międzybankowym w Nowym Jorku, nie zmienił się w porównaniu z jenem, euro i dolarem kanadyjskim, wykazując umiarkowane straty wobec funta szterlinga i dolara australijskiego zapowiedź rajdu w globalnym magazynie Czytaj więcej.2017-03-17 11 14 wydanie w wersji euro. Europejska euro pozostawała szeroko poparta w wyniku rozpoczęcia ruchu antyeuropejskiego w wyborach niderlandzkich i po tym, jak członek EBC Nowotny powiedział pod koniec wczoraj, że stopa depozytowa może być podwyższona przed notowaną przez repozytutę komentarze Nowotny były Przeczytaj więcej.2017-03-17 08 38 Czasopismo UTC. Asian Edition. FX wzięło w piątek nieco odpoczynku w handlu z NY, przy czym największy dolar Uwarunkowania umocnienia strat po USD odnotowane wcześniej w ciągu tygodnia Kierunek dolara był przeważnie bokiem, co świadczy niemal bliskie zbliżenie w nadchodzącym dokumencie DXY Więcej 2017-03-17 18 23 Źródła danych. Dekre Mecklai Financial Services - 5 minut opóźnione miejsce na waluty dane, dane walutowe EOD i dane futures, raporty, stopa depozytowa Oanda Currency Dane z EOD dla konwertera walutowego, dane waluty bazowej i historyczna wydajność Wszystkie znaczniki czasu odzwierciedlają IST Indian Standard Time Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na Warunki korzystania z usługi i Polityka prywatności. Browse Companies. Browse Mutual Funds. Inne Times Group wiadomości sites. Living i entertainment. Hot w sieci Web. Copyright 2017 Bennett, Coleman Co Ltd Wszelkie prawa zastrzeżone. Licenses i Regulation. Live Trading Analysis. Current Rates Spreads. Legal HotForex jest zarejestrowaną marką HF Markets Europe Ltd i cypryjską firmą inwestycyjną CIF pod numerem HE 277582 Regulowanym przez Cyprus Securities and Exchange Commission CySEC pod numerem licencji 183 12 HotForex podlega dyrektywie w sprawie rynków instrumentów finansowych MiFID Unii Europejskiej. Witryna jest obsługiwana przez HF Markets Europe Ltd. Risk Warning Trading Produkty wykorzystujące dźwięki, takie jak Forex i CFD, mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów ponosząc wysoki poziom ryzyka dla Twojego kapitału Proszę upewnić się, że w pełni zrozumieć związane z tym ryzyko, biorąc pod uwagę cele inwestycyjne i poziom doświadczenia, przed rozpoczęciem handlu, aw razie potrzeby zasięgnij porady niezależnej. Proszę przeczytać pełne informacje o ryzyku HotForex nie akceptuje klientów z USA Kanady, Belgii, Iranu, Sudanu, Syrii, Korei Północnej i Japonii. Copyright207 - Wszelkie prawa zastrzeżone. Ostrzeżenie o ryzyku Wymiana handlowa produktów takich jak Forex i CFD może nie być odpowiednia dla wszystkich inwestorów, ponieważ posiadają wysoki stopień ryzyka dla Twojego kapitału Proszę przeczytać pełne informacje o ryzyku. Risk Ostrzeżenie Pamiętaj Forex i CFD są produktami dźwigniowymi i mogą powodować utratę wszystkich zainwestowanych kapitałów. Proszę wziąć pod uwagę nasze ujawnienie informacji o ryzyku. Real Time Commodity Futures Prices. Zamiarem Fusion Media chce przypomnieć że dane zawarte w tej witrynie niekoniecznie są aktualne i nie są dokładne Wszystkie zapasy CFD, indeksy, kontrakty terminowe i kursy walut nie są dostarczane przez firmę exch ale raczej przez producentów rynkowych, a zatem ceny mogą nie być dokładne i mogą różnić się od faktycznej ceny rynkowej, co oznacza, że ceny są orientacyjne i nie są odpowiednie dla celów handlowych. W związku z tym Fusion Media nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty handlowe poniesione przez użytkownika jako wynik wykorzystania tych danych. Fusion Media lub osoby zaangażowane w Fusion Media nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie w wyniku korzystania z informacji, w tym danych, notowań, wykresów i sygnałów kupna zawartych w tej witrynie internetowej. ryzyko i koszty związane z obrotem na rynkach finansowych, jest to jedna z najbardziej ryzykownych form inwestycji. Czytelnik czytelnik, reklamy online umożliwiają nam dostarczenie dziennikarstwa, którego cenisz. Prosimy o wsparcie przez chwilę, aby wyłączyć Adblock. Czytelnik, reklamy online pozwalają nam dostarczać czasopismo dziennikarskie, które warto docenić. Prosimy o wsparcie, poświęcając chwilę, aby wyłączyć Adblock. Czytelnik Czytelnika, proszę, uaktualnij do najnowszej wersji IE mają lepsze doświadczenie w czytaniu. Najnowsze papiery. Najnowsze dane statystyczne z Pakistanu Railways malują rozczarowujące zdjęcie Z 100 milionów pasażerów, Koleje w Pakistanie przewoziły zaledwie 47 milionów pasażerów w roku finansowym 2017-14 AFP Myśląc szybko i wolno jest to, co Daniel Kahneman, laureat nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii, uważa, że planowanie ludzi jest szybkie i powolne, jak to czynią z Pakistanu Koleje. Zobowiązania kumulacyjne sięgają 74 miliardów dolarów Rupie w Pakistanie to jedno przedsiębiorstwo państwowe, które nie osiągnęło zysku w ciągu wieków Pomimo tego, wzrost przychodów, wzrost wydatków jeszcze szybciej, przynosząc nawet większe straty roczne. Z tak ponurą perspektywą, optymizm nadal obfituje w sekretariacie premiera, gdzie planowane są szybkie połączenia kolejowe między Peshawar i Karaczi. Pakistan nie powiódł się z powolnymi pociągami, jak można odnieść sukces w szybkim tempie Nie planował szybko i powoli być jeszcze kolejnym nieudanym eksperymentem z Pakistańskimi Kolejami. W kwietniu 2017 r. Koleje Pakistanu wykupiły rekord pół-stronicowy w The Financial Times, wzywający do zainteresowania linią szybkich kolei The Sunday Times poinformował, że projekt 6 miliardów funtów zmniejszyłby czas podróży na 700 mil podróż z 18 do siedmiu godzin Koszt może wydawać się wysoka Mimo to, przy 10 milionach na kilometr, wydaje się porównywalny do innych podobnych projektów w krajach rozwijających się. Szybkie szyny w Pakistanie nie będą tak szybkie jak francuski TGV lub japoński Shinkansen, działający z prędkością ponad 300 km h Konserwatywny szacunek średniej prędkości pracy dla szybkiej kolei w Pakistanie wynosi od 150 do 200 km h. Nie wydaje się to być imponujące, ale jest to przeciętna prędkość pociągu operacyjnego w Kanadzie i USA Jeśli pociągi w Pakistanie mogą biegać z prędkością 150 km h, jeźdźcy pociągowi będą tak szybko i wściekli jak ich północnoamerykańscy odpowiednicy. Jednak ważne jest, aby sprawdzić, w jaki sposób Pakistan Railways skręciło poza drogę. z Ra ilways. Nisar Ahmed Abro, który jest szefem departamentu Sindh, zna dokładne informacje o tym, co w 2017 r. przemawia do "The New York Times" w The New York Times, panie pośle Abro. Koleje są prawdziwym wizerunkiem naszego kraju. Jeśli chcesz zobaczyć Pakistan, zobacz jego koleje Abro zrobił prawidłowe prognozy Nie ma nic złego w Railways niż to, co jest już w porządku z Pakistanem i innymi narzędziami sektora publicznego. Zakłócenia, złe zarządzanie, nepotyzm i brak profesjonalnej wiedzy powodują, że Koleje i inne relikwie szybkiego kurczącego się sektora publicznego w Pakistanie. Ważne jest, aby zrozumieć, że Koleje w Pakistanie umierają wolną śmiercią W toku jego zasobów spadają, a więc poziom i zakres usług, jakie oferuje kolej. W 1986 r. konsultant w Kanadzie Pacific Railways wygrało kontrakt na zaproponowanie specyfikacji dla skomputeryzowanego systemu informacyjnego zarządzania Globe i Mail w Kanadzie podkreśliły umowę i poinformowały, że Pakistan Railways obsługuje 8, 800 km toru i przewoziła 11 milionów ton frachtu i 100 milionów pasażerów. Najnowsze statystyki z Pakistanu Railways obrazują rozczarowujące zdjęcie Od 100 milionów pasażerów, w Pakistańskich Kolejech przewoziło zaledwie 47 milionów pasażerów w roku finansowym 2017-14 Od 11 miliony ton ładunków w 1986 roku, wielkość spadła do 1 6 milionów ton Pomimo drastycznego spadku usług, Koleje nadal zatrudniały 80 000 pracowników. Koleje w końcu zaczęły się informatyzować część zarządzania informacją w listopadzie 2007 roku, kiedy to elektroniczne system biletowy został uruchomiony Przypomnijmy, Kanadyjczycy otrzymali umowę w 1986 r., aby wykonać swoją wykonalność Wziął Railways tylko 21 lat, aby przejść następny krok Jednak system pozostawał operacyjny na zaledwie trzy miesiące To było z powrotem do dobrych starych dni i dobra stare drogi kolejowe. Infrastruktura kolei szybowych jest niewystarczająca do zaspokojenia popytu i jest w złym stanie Aby pomóc ludności 180 milionów, Pakistan Railw ays ma mniej niż 500 lokomotyw, z których tylko 20 procent funkcjonuje. Pozostałe są albo zbyt stare lub zbyt uszkodzone, aby działać. Przepływy własne wykazują, że nawet na początku lat 80. flota lokomotywy wynosiła ponad 950 i liczba autokarów pasażerskich przekroczyła 2.370 W latach 2017-14, koleje pozostawiono tylko 1 434 autokarów Ponadto koleje na początku lat osiemdziesiątych załadowały przeciętnie 600 000 sztuk wagonów towarowych do roku 2017-14, liczba ta spadła do 76,300. Łatwo jest obwinić administrację polityczną i biurokratów za żałosny stan spraw kolejowych To jednak będzie w błędzie Bardzo masy, które cierpią z rąk Koleje, rzadko tracą okazję do zniszczenia samej infrastruktury, którą rozpaczliwie potrzebują i zapłacili za swoje podatki. śmierć Benazir Bhutto, rozgniewane masy wzniecały 137 autokarów i 22 lokomotywy Ponadto gwałtowność i wypadki terrorystyczne zniszczyły jeszcze większą infrastrukturę. Stan kolei jest tak zły, że jeden canno W tym samym czasie politycy chętnie dostarczą dobre wieści o kolejach. W lipcu lipiec starszy administrator chwalił się mediom za generowanie 25 miliardów rupii w dochodach w latach 2017-14, co spowodowało wzrost o 7 miliardów R $ w narodowej kitty, napisał gazetę. Jest jednak problem Audytor generalny pakistańskiego AGP nie jest tak samo zafascynowany osiągnięciem linii kolejowych Raport roczny AGP podnosi alarm o stratach kolejowych do 32,5 mld Rupii na ten sam rok finansowy. AGP poinformował, że zarobki brutto wynoszą 22 8, a nie 25, miliardów rupii wobec 55 3 miliardów rupii w wydatkach operacyjnych operacyjnych Prawdą jest, że Koleje osiągnęły w latach 2017-14 więcej niż to w latach 2017-2017 jednakże wzrosły również koszty, co negatywnie wpłynęło na wzrost przychodów. Powstające straty nie zniechęcały rządu do pochwalania się przez MFW wyników gwiazdowych Kolei W liście intencyjnym ponieśli do dyrektora zarządzającego MFW, rząd twierdził, że poprawił przychody w kolejce w roku 2017 do 2017 r. o 32 procent Nieważne, że opublikowane dane statystyczne Railways wykazują 26-procentowy wzrost dochodów w ciągu ostatniego roku podatkowego. zwiększyły przychody o ponad 50 procent w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku finansowego 2017 r. 15 Nie ma wzmianki w piśmie o wydatkach związanych ze wzrastającym przychodem. Jeśli kolejki z powrotem na torze. Dzagam kulturę uprawnień, która umożliwia studentom przejażdżkę bezpłatnym lub politycznym patronatem w transporcie publicznym, który nadal zwiększa liczbę niewymienionych pracowników do pracowników, którzy napędzają Railways, jest raczej naiwna, aby mieć nadzieję na kolejną zmianę w Pakistańskich Kolei z reformami strukturalnymi. Umiejętności potrzebne do ożywienia restrukturyzacji Kolei nie istnieją z pracownikami lub administratorów. Nie ma możliwości, ale prywatyzacji Kolei w Pakistanie Nieunikniona prywatyzacja może być opóźniona, ale nie uniknięta. e opóźnienie polega na tym, że zainteresowane interesy będą w stanie wyczyścić jeszcze więcej zasobów kolejowych. Pociągi dziś są tylko cieniem tego, co kiedyś było. Gospodarstwa ziemne, operacja flotą lokomotyw i samochodów uległy skurczowi Obecnie przewozi mniej pasażerów i frachtów niż dziś to nawet dwa dekady temu. Próby prywatyzacji Koleje zawsze kończą się w sądach najwyższej instancji, w których pracownicy kolei twierdzą, że ich Bóg daje prawo do zatrudnienia w sektorze publicznym. Sądy wyższe muszą rozważyć równowagę między dobrobytem 180 milionów osób w związku z gwarancją zatrudnienia dla 80 000 pracowników z Pakistanu, którzy są odpowiedzialni za wzrost miliarda rupii rocznie do zbiorowego długu narodowego. Obawy te wykazały również obawy o osoby dojeżdżające do pracy o niskich dochodach, którzy mogą być zmuszeni do płacenia wyższych taryf w ramach sprywatyzowanej kolei operacje To jest rzeczywiście ważne. Jednak nie wymaga to, by państwo prowadziło koleje. Program Benazir Income Support jest dobrym przykładem e ucierpienie gospodarstw domowych o niskich dochodach, które mogłyby zostać rozszerzone na dotacje dojeżdżające do pracy, aby rząd uwolnił się od prowadzenia pociągów, latających samolotów i autobusów sterowniczych. W okresie przejściowym, kiedy walka o prywatyzację Kolei ciągle trwa, można zrestrukturyzować kolej w dół, jeśli nie odwrotnie, rot. The podział kosztów ujawnia, że koleje wydają dużą sumę na utrzymanie i administrację Można to rozwiązać przez podzielenie kolei na mniejsze jednostki funkcjonalne z przejrzystą konfiguracją administracyjną. Na przykład pasażerskie i towarowe operacje mogą mogą być podzielone na niezależne podmioty, a mianowicie Pakistańskie Koleje Pasażerskie i Pakistańskie Koleje Ruchowe Lokomotywy można podzielić według obecnego zapotrzebowania na usługi w zakresie transportu frachtu i pasażerów Samochody osobowe i wagony towarowe są łatwe do przypisania Działy utrzymania powinny być konsolidowane w odrębnym niezależną jednostkę, która służyła zarówno do przewozu ładunków i pasażerów rce Dane uzyskane z raportu rocznego Pakistan Railwayways. Rząd już założył firmę REDMCO ds. Rozwoju Nieruchomości w celu zarządzania i wykorzystywania potencjału tego, co pozostało z publicznych terenów kolejowych. Polecam, aby istniejące tory kolejowe, towarzyszące im prawa jazdy, drogę i inne aktywa nieruchome, w tym Stacje podlegają konsolidacji w ramach REDMCO, a celem tego podmiotu jest zarządzanie aktywami, a nie tylko jedno, które ma wyłącznie prawo zbycia gruntów do spekulantów. Nawet z prywatyzacją może być rozsądne utrzymanie stacji kolejowych a także utwory w sektorze publicznym, aby umożliwić późnym uczestnikom z sektora prywatnego stawianie konkurencyjnych ofert na korzystanie z tej samej infrastruktury. Jeśli tory, prawa i miejsca zostaną sprywatyzowane, spowodują powstanie nowych monopoli sektora prywatnego, będą miały niewielką motywację do efektywności lub efektywności kosztowej. Pomysły utworów jako autostrad Wyobraź sobie, czy autostrady zostały sprzedane Daewoo, który mógłby odmówić aby umożliwić konkurencję na prowadzenie autobusów i ciężarówek Skuteczność operacyjna spadłaby, a koszty użytkowników wzrosną w wyniku. Dobrym punktem wyjścia do prywatyzacji będzie zniesienie Ministerstwa Kolei Koleje kolejowe nie istnieją w krajach rozwiniętych Nawet w krajach europejskich, w których transport kolejowy jest znacznie bardziej wyraźne, koleje nie są samodzielną posługą Dzięki zniesieniu Ministerstwa Kolei można wyeliminować nadmiarowość administracyjną pomiędzy Ministerstwem a Pakistanem. Ministerstwo Transportu i Infrastruktury powinno łączyć zbiorowe portfele Ministerstwa Kolei, Ministerstwa Transportu Kolejowego Portów i Żeglugi oraz Ministerstwa Mieszkalnictwa i Robót Budżetowych będzie nie tylko oszczędzać koszty, ale również poprawiać wydajność operacyjną dzięki zapewnieniu lepszej koordynacji między powiązanymi służbami i korporacjami, które są rozłożone na kilka ministerstw Koleje i PIA w Pakistanie mogą być zarówno pod nadzorem Ministerstwa Transport i infrastruktura do czasu, gdy jednostki te zostaną sprywatyzowane. Również pociągi powinny zostać zmuszone do rezygnacji z wszelkich operacji stycznych, które nie są podstawą jego misji. Dla swoich pracowników i ich rodzin, Railways prowadzą liczne szpitale i szkoły. Nieproduktywne wykorzystanie kapitału kolejowego a także inne infrastruktury majątkowe. Obiekty te powinny być przekazywane lepiej sprzedawane odpowiednim władzom komunalnym i wojewódzkim. Zamiast prowadzić te duże zakłady przy stratach finansowych, koleje powinny zamiast tego zapewnić ubezpieczenie zdrowotne swoim pracownikom i dotacje na edukację dla pracowników o niskich dochodach. off-line, przyczyni się do oszczędności i, co ważniejsze, pomogą Railways skoncentrować się bardziej na swojej podstawowej misji. Niezależnie od tego, co roku odnosi się do sukcesu, a nadzieja na lepsze wyniki w przyszłości jest wyraźną oznaką niewłaściwego zarządzania i pomysłowości Państwo zrobiło, w ramach różnych cywilnych i wojskowych reżimów, nie powstrzymało krwawienia w Pakistańskim Kolei Drogi. Niezbędne jest stopniowe i trwałe szeregi kroków, począwszy od restrukturyzacji i kończących się prywatyzacją. Jeśli nie, bądź przygotowany na przyjęcie miliardów długów narodowych w celu utrzymania 80 000 pracowników kolejowych pracujących w sektorze publicznym 58 Zamknięte. Chociaż trzymasz się pewnych cyfr, sprawdź też inne czynniki Sprawdź statystyki dotyczące lokalnych pociągów w Mumbaju na stronie internetowej, u będzie zdziwiona liczbą 12 jest za mało stosunkowo Ogólną historią jest to, że Indie osiągają zysk z Railways z przeszłości 1 dekady. Farooq Khan 17 sierpnia 2017 05 52pm. Na koleje, PIA, Pak Steel Mills nie są firmami rodzinnymi, więc nie ma znaczenia dla rządu Nawaz, jeśli nadal krwią, Pak Govt boi się podejmowania odważnych decyzji z powodu polityki, za Wszystkie trzy wymienione wyżej podmioty muszą być sprywatyzowane w trybie pilnym, ponieważ ich kultura jest niepoprawna Nie ma wiedzy na temat odwrotu, jak stwierdził autor Zgadzam się z autorem. Badar 17 sierpnia 2017 r. 10 45 pm. Murtaza - kolej Zia era, kiedy National Logistics Cell messed up Cargo Business. Mush i Zardari razy dodano do rozkoszy i upadku Mush sprzedał wiele nieruchomości kolejowych nieruchomości Zardari zapewnić prawie wszystkie pociągi się do pełnego zatrzymania Jest to com ale nie stała się częścią twojej analizy Może Kanada jest za daleko. Nie wspominałeś o staraniach obecnego rządu Obecny minister kolei sprawił doskonałą pracę w ograniczaniu strat i zwiększaniu dochodów, nowych dróg i zmniejszaniu korupcji Kolei Może to być jedyna rzecz NS govt powinien być dumny. Akhtar Quraishi 17 sierpnia 2017 11 02 pm. Yes tam nie ma zysków, ale sprawdzić zyski poszedł do wszystkich ludzi na wyższym poziomie i dalej na drabinie To historia Pakistanu od samego początku, podczas gdy Ayub Khan robi dobrze, ale ludzie otaczali rodzinę, a rodzina zajmowała się wieloma działami, tak jak kto jest właścicielem największej nieruchomości wokół właściwego Islamabadu. I wtedy byłem na czele kraju w wieku 65 lat i nie widzę końca tunelu dla twardej klasy robotniczej w Pakistanie, to będzie ba miracle. usman ghani munawar 17 sierpnia 2017 11 56 pm. sir wy opisałeś historię bardzo dobrze, ale chciałbym prosić, że cały czas powiedział to bardzo straszny dział i groźby dla pakistańskiej gospodarki, jeśli może to być prowadzone przez sektor publiczny, to w jaki sposób może on być prowadzony przez sektor prywatny i będę szukać swojej odpowiedzi. 18 sierpnia 2017 11 17 am i starożytne myśli, ale to wygrał nowy szybki link to kolejny sposób dla grupy gwałtownych błędów nawaz, aby rozwinąć działalność i prowizję. Widzieliśmy, co się stało z projektem magistrali metra w Islamabadzie prywatyzowanie kolei nie przyniosło żadnych owoców zbyt wiele interesów w nim publiczne instytucje są złotą kopalnią dla rządu mającą na celu wypłatę pieniędzy z MFW. rapssla 18 sierpnia 2017 11 19am. Shiraz Oto dlaczego silniki nieudane, są nabywane bez dużo 2003 r. Jest główną przyczyną wszystkich być patrycjuszem i zaakceptować chcą, aby każdy mały lub duży. genie 18 sierpnia 2017 11 29 am. I był zaskoczony, że pociąg wyjechał na zewnątrz Filadelfia niedawno, robiąc ok. 100 mph na zakręcie To samo stało się w Hiszpanii nie tak dawno temu Pociągi w USA, które podróżują 100 mph jest dla mnie niewyobrażalne Używałem Montreal do trasy w Nowym Jorku wiele razy W starych dawnych czasach pociągi Amtrak weź niewiarygodne 9 godzin na pokrycie wszystkich tych 435 mil W ostatnim czasie osiągnęły postępy Teraz trwa 11 godzin W dniu, w którym podróżowaliśmy kilka lat temu zajęło nam pół godziny więcej Teraz idę autobus nocny Jest to najszybsza 7 5 godzin wszystkie powiedziane łącznie z kłopotami na kanadyjskim granicy z USA Pamiętam jednak jedną rzecz Kiedy mieszkam niedaleko dalekiej podmiejskiej stacji między Waszyngtonem a Nowym Jorkiem, kiedy nasze mieszkanie potrząśnie się zapytam, czy moje dzieci są w stanie usłyszeć pociąg przechodzący powiedzieć tak Najbardziej prawdopodobne, że mieszkający niedaleko Montrealu do Nowego Jorku nie są uprzywilejowani doświadczać takich rzeczy. KAJA 18 sierpnia 2017 12 14 pm. Downsizing, zakaz związków zawodowych, usunięcie oficjalnie powołanego personelu, wykształconej i doświadczonej rady dyrektorów jest to Potrzebujemy dużo pracy, we wszystkich aspektach, zwłaszcza, że wszyscy musimy konkurować z naszym sąsiadem Nie możemy rywalizować z Europą lub Ameryką Północną Kolei Ministrów w tym kraju powinni skoncentrować się na pracy system zamiast priorytetu, zamiast Metro Bus. PM powinien myśleć o Pakistanie nie tylko w Pendżabie, ponieważ on jest PM w Pakistanie nie tylko w Punjabie. Nie powinniśmy wiedzieć, ile budżetów na kolejach nie można zobaczyć NAB powinien zbadać to dalej. Rest Mamy nadzieję zobacz Pakistan Flourish jako Niebo.
Comments
Post a Comment